Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: GOTOGATE

04/10/2022

Beste ik bestelde twee vliegtuigtickets via de website Gotogate vertrekkende vanuit NL (Eindhoven) op datum van 31/10/2022 naar Spanje (Alicante) en terug op datum van 05/11/2022. De betaling is elektronisch geschied via Crelan Mobile - Crelan Sign en dit voor een bedrag van 689.97 euro. Deze betaling is gebeurd via de bankkaart van mijn vriendin, BRIEN Nadia. Wij hebben na booking een e-mail ontvangen met als titel We're now handling your booking request LTVZS1. In deze e-mail stond ook te lezen dat wij onze booking zou geconfirmeerd worden binnen enkele minuten. Dit was geenszins het geval. Verder stond er te lezen dat dit ook soms meer dan 12 uren in beslag kon nemen. Toen wij deze ochtend nog géén e-mail hadden ontvangen met de bevestiging van onze booking heb ik een eerste maal telefonisch contact opgenomen met hun klantendienst. Zij bevestigden dat dit eerstkomende in orde ging komen. Later vandaag om 18.09 uur heb ik dan een e-mail ontvangen van hun waarbij ze hebben neergeschreven dat ze onze betaling niet hebben kunnen bevestigen zodat onze boeking niet is verwerkt. We hebben geen geld van uw rekening gehaald. Echter dit laatste is niet correct daar de betaling wel degelijk is doorgegaan via de elektronische weg. De betaling is gebeurd op zaterdag 01 oktober via de weblink van gotogate. Uit de informatie van de bank vernemen wij dat deze is gebeurd naar EtraveliBE HELSINGFORS. De betaling is gevalideerd op datum van 03/10/2022 met als boekingsreferte C2J03AG08Z0002DR.Het totale bedrag van de betaling is 689.97 euro. Een rekeningnummer van EtraveliBE is niet te zien. Wij wensen een directe terugbetaling van dit bedrag te zien. Met vriendelijke groetenThierry De Bilde

Berichten (1)

GOTOGATE

Naar: T. D.

04/10/2022

Dear Sir/Madam, We would like to help you with your question but unfortunately your query has not been registered. Please note that this is an automatically generated e-mail. To enable us to help you and to give our customers the best service possible, we use contact forms. You can find these under 'Support /Contact us' on our website. Under 'Support' on our website you will find our most frequently asked questions, where we hope you will find the answer to your question. If you cannot find the answer there, please fill in the contact form and we will get back to you as soon as possible. We look forward to helping you. Kind regards, Etraveli Group


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform