Beste , rond begin junibestelde ik een pull van Ralph Lauren bij Vinted twv 47,95 inclusief kopersbescherming. Ik kreeg dat mijn bestelling was aangekomen en ben deze ook onmiddelijk gaan afhalen. Ik heb onmiddelijk mijn pakket opengemaakt en merkte dat er geen prijskaartje aan hing ( zoals beschreven ) en er vlekken waren achterkant mouw en vooraan op de pull. Ik heb onmiddelijk dit probleem gemeld aan Vinted en aan de verkoper . Deze laatste begon mij dadelijk aan te vallen dat ik loog dat de pull in uitstekende staat was zonder vlekken en dat ik deze zelf aangebracht zou hebben. Nog nooit had ik zoiets meegemaakt.Vinted vroeg me de pull terug op te sturen wat ik onmiddelijk gedaan heb in een doos van zalando en de pull nog eens in een plastieken zak extra verpakt. De verkoper heeft deze aangekregen op 19/7 en ik kreeg bericht dat de verkoper de terugbetaling weigerde omdat deze vlekken er zogezegd niet waren toen hij dit artikel op stuurde. Ik kon mijn oren niet geloven.Dan krijg je van Vinted steeds weer automatische berichten dat je weeral foto's moest maken van hoe je het pak gekregen hebt en hoe je dit opgestuurd hebt.. Dat zeggen ze dus allemaal pas erna goed wetende dat je het pakje weer terug opgestuurde hebt en het weer bij de verkoper ligt allemaal om je niet te moeten vergoeden. Dus wat een bedrog ik heb niets en de verkoper heeft ziijn artikel weer en gaat zijn geld krijgen ? Dit pik ik niet en weiger die beetaling te laten doorgaan.Kunnen jullie mij aub hiermee helpen ? Alvast bedankt ,mvg Sophie