Terug

terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. V.

Naar: VINTED

21/07/2025

Beste , rond begin junibestelde ik een pull van Ralph Lauren bij Vinted twv 47,95 inclusief kopersbescherming. Ik kreeg dat mijn bestelling was aangekomen en ben deze ook onmiddelijk gaan afhalen. Ik heb onmiddelijk mijn pakket opengemaakt en merkte dat er geen prijskaartje aan hing ( zoals beschreven ) en er vlekken waren achterkant mouw en vooraan op de pull. Ik heb onmiddelijk dit probleem gemeld aan Vinted en aan de verkoper . Deze laatste begon mij dadelijk aan te vallen dat ik loog dat de pull in uitstekende staat was zonder vlekken en dat ik deze zelf aangebracht zou hebben. Nog nooit had ik zoiets meegemaakt.Vinted vroeg me de pull terug op te sturen wat ik onmiddelijk gedaan heb in een doos van zalando en de pull nog eens in een plastieken zak extra verpakt. De verkoper heeft deze aangekregen op 19/7 en ik kreeg bericht dat de verkoper de terugbetaling weigerde omdat deze vlekken er zogezegd niet waren toen hij dit artikel op stuurde. Ik kon mijn oren niet geloven.Dan krijg je van Vinted steeds weer automatische berichten dat je weeral foto's moest maken van hoe je het pak gekregen hebt en hoe je dit opgestuurd hebt.. Dat zeggen ze dus allemaal pas erna goed wetende dat je het pakje weer terug opgestuurde hebt en het weer bij de verkoper ligt allemaal om je niet te moeten vergoeden. Dus wat een bedrog ik heb niets en de verkoper heeft ziijn artikel weer en gaat zijn geld krijgen ? Dit pik ik niet en weiger die beetaling te laten doorgaan.Kunnen jullie mij aub hiermee helpen ? Alvast bedankt ,mvg Sophie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform