Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. S.

Naar: TV Outlet

17/11/2025

Mijnheer, Bestelling 413204 Ik wacht nog steeds nog op mijn geld. Terugbetaling aangevraargd op 13/10 negens een annulering wegens een sterfgeval. Bestelling gedaan op 3/10 voor een bedrag van 664,05 euro. Reeds verschillende mails daarover verstuurd. We zijn vandaag 14/11. Dus al meer dan een maand geleden?? De terugbetaling ging gebeuren binnen de 10 werkdagen?? Dit is nog altijd niet gebeurd?? Hoe komt dit. Wanneer kan nu eindelijk de terugstorting gebeuren Mijn bankrekening is BE57979381213035 van Argenta bank in Belgie. Graag een antwoord. Mvg, Sonck Jozef Meiboomlaan 86 9470 Denderleeuw Belgie Gsm:0032471541617 Ik heb deze e-mail op vrijdag 14/11 op gestuurd. Vandaag krijg ik het volgende antwoord.Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat de annulering van uw bestelling niet goed is doorgekomen bij onze administratie. Mijn excuses hier voor! Wilt u alsnog annuleren? Eventueel kan de bestelling alsnog worden verzonden. Met vriendelijke groet, Martijn Jansen TV Outlet Service Specialist www.TVoutlet.tv Een TV voor iedere portemonnee! Dit is mijn antwoord daarop Mijnheer, Wilt deze bestelling annuleren, Ik wacht al 1 maand op mijn terugbetaling. Ik had dit gedaan wegens een sterfgeval. Graag een antwoord. Mvg, Sonck Jozef Meiboomlaan 86 Denderleeuw Gsm:0471541617 Ik heb deze terugbetaling reeds op 13/10 aangevraagd en nadien ook verschillende e-mails verstuurd om mijn betaling aan te vragen. Telkens moet ik altijd 2 werkdagen wachten op een antwoord. Dit bedrijf is er voorgewend met verschillende klachten voor terugbetalingen. Ze zeggen altijd dat de terugbetaling binnen de 10 werkdagen gebeurd, maar er gebeurd niets. Graag u tussenkomst.

Berichten (1)

TV Outlet

Naar: J. S.

21/11/2025

Goedendag, Bedankt voor uw bericht. We hebben uw bestelling geannuleerd en gaan deze zsm. terugbetalen. Deze terugbetaling wordt via dezelfde weg als dat u heeft betaald naar u overgemaakt. Met vriendelijke groet, Frank Veen TV Outlet Service Specialist www.TVoutlet.tv Een TV voor iedere portemonnee! ---- op Ma, 17 Nov 2025 18:00:16 +0100 Klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ----

Bemiddeling door Testaankoop 23 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform