Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Blue Bonheur

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

I. V.

Naar: Blue Bonheur

20/05/2025

Korte beschrijving van uw probleem OP 12/2/2025 heb ik aankopen gedaan bij Blue Bonheur....................................................................................1).een jas van 44,04 €...Alles is goed verlopen.............. 2).Schoenen...54,18.met een aparte bestelling...Is nooit op mijn dashboard gekomen, maar wel van mijn rekening gegaan. Na verschillende emails en 6 telefoons op hun 0900-nummer zonder terugbetaling. Bij de laatste telefoon heb ik mijn bestelling geannuleerd, om verdere problemen te voorkomen en de terugbetaling was doorgegeven naarde boekhouding, maar nog altijd niet uitgevoerd. Ik hoop dat u hier een oplossing voor weet. Ik kan zelfs niet meer inloggen op BB. Hun email adres werd bij u niet aanvaard, daarom heb ik moijn eigen email ingevuld. Van Hoof Irena


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform