Terug

Terugbetaling

In behandeling Openbaar

Dekker Den Haag

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

M. H.

Naar: Dekker Den Haag

17/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 25 mei 2025 heb ik in uw online winkel een aantal kledingstukken gekocht, waarbij ik het bedrag van 235,72 euro heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 6 juni 2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u dan ook diezelfde dag een mededeling in die zin gestuurd per mail. De dag nadien antwoordde u mij met alternatieven om de bestelling te houden en een extra korting aan te bieden omdat retourneren naar het magazijn in Azië nodig was. Diezelfde dag heb ik geantwoord dat een korting voor mij niet van toepassing is omdat de kledij mij niet paste en een retour naar Nederland beter zou zijn aangezien ik de verzendkosten zelf moet behartigen. Op 10 juni stuurt u mij de details door van Azië en hoe ik de verzending kan doorsturen. En sturen we nog communicatie naar elkaar welk bedrag er op het pakket moet vermeld staan. Op 12 juni verstuur ik het pakket naar Azië via postnl zoals gevraagd in de de mail met het gevraagde bedrag op de verpakking. En stuur ik jullie ook Track & Trace nummer door zoals gevraagd. Sinds 2 juli 2025 zit dit pakket vast in China omdat er belastingen door de ontvanger dient betaald te worden. Jullie zouden hiervan een melding gekregen hebben van de Chinese post. En indien jullie dit niet hadden ontvangen, konden jullie terecht bij "China Postal Express & Logistics" met de link die ik heb meegegeven in mijn email op 25 augustus. Hierop is geen reactie gekomen. Op 30 augustus heb ik nogmaals een herinnering gestuurd, maar tot op heden heb ik ook hierop geen enkele reactie mogen ontvangen alsook geen terugbetaling en merk ik op dat het pakje nog steeds bij de Chinese post ligt. Ik nodig u uit mij het bedrag van 235,72 euro zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groeten, Mia Bijlagen: • bestelling en alle communicaties daarop volgend


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform