Terug

Terugbetaling voorschot

Closed Openbaar

Maas&Mechelen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. P.

Naar: Maas&Mechelen

12/01/2023

Wij maakten een reservatie op 10/12/2022 met een bongobon voor wellness met overnachting op 18/02/2023. Er werd gevraagd om een voorschot van 50€ te betalen. Dit deden we op 11/12/2022. De dag nadien informeerden we of de wellness privé was omdat wij ons niet zo comfortabel voelen in het bijzijn van anderen die mogelijks geen badkleding dragen. Er werd gezegd dat dit niet het geval was. Dit was voor ons niet duidelijk via de website (anders hadden we niet gereserveerd en het voorschot betaald). Privé-wellness was wel mogelijk op weekdagen. We wilden dan graag een afspraak maken voor 20/02/2023, wanneer we informeerden naar een mogelijk uur, kregen we geen antwoord, maar later bleek dat er iets misging met het versturen van de mails en zij deze niet hebben aangekregen. Op 11/01/2023 informeerden we of het mogelijk was om de reservatie te annuleren (de reden doet er zelfs niet toe) en ons voorschot van 50€ terug te krijgen (ruim een maand voor de datum dat we zouden langskomen). Er werd meegedeeld dat de reservatie via de bongobon wel terug geannuleerd kon worden, maar we ons voorschot niet terugkrijgen. Dit vinden wij zeer jammer en we vinden hier ook geen enkele duidelijke info over terug op de website.We namen telefonisch contact op met de zaak om te bespreken wat er mogelijk was, maar dit was een erg onvriendelijk telefoontje waarbij de telefoon zelfs in het midden van het gesprek werd afgelegd. Later informeerden we via mail nog of er toch geen mogelijkheid was om nog een datum voor privé-wellness te reserveren, zodat we ons voorschot toch niet zouden kwijt zijn, maar dit was volgens hen geen mogelijkheid meer. Wij wensen nog steeds ons voorschot van 50€ terug te ontvangen. Er staan geen duidelijke richtlijnen hieromtrent op de website en wij vinden dat we ruimschoots van te voren (een maand) hebben geannuleerd. Jammer dat er zelfs geen bespreking hierover mogelijk is.Ter verduidelijking: er is ons geen enkele dienst verleend.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform