Terug

terugbetaling voorschot

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

G. V.

Naar: D'Hondt Interieur

15/07/2024

Beste, In september 23 bestelden wij 4 deuren. De vermoedde leveringstermijn was jan 24. Die datum werd verschoven naar febr 24, daarna april 24. Het vervelende is dat de deuren ook via een andere firma geautomatiseerd moeten worden, zodat mijn man met ALS ze met zijn oogbesturing kan openen. Die firma verloor haar geduld. We liggen hier nu met de betaalde toebehoren voor de automatisatie in dozen. Begin mei 24 werd ons via mail bevestigd dat de deuren niet meer zullen geleverd worden en dat ons voorschot zou terugbetaald worden. We hebben de terugbetaling nog steeds niet ontvangen, ondanks herhaalde smekende mails. De verzorging van mijn man met ALS is op zich al intensief genoeg. Dit soort fratsen kunnen we missen ! Misschien krijgen we de terugbetaling via deze weg. Anders zal er niets anders opzitten dan het via gerechtelijke weg te forceren.

Berichten (1)

D'Hondt Interieur

Naar: G. V.

26/08/2024

Beste,De terugstorting is opgenomen bij de boekhouding en zal dit in orde brengen.Onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst Service Juridiquewww.dhondtinterieur.bekeukens trappen deuren kasten parketcuisines escaliers portes armoires parquetVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 15 juli 2024 13:30Aan: Klantendienst D'HONDT klantendienst@dhondtinterieur.beOnderwerp: terugbetaling voorschotYou don't often get email from klachten@test-aankoop.be. Learn why this is important‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform