Beste,
Bedankt voor uw bericht en de uitleg van de situatie. Graag willen wij u een duidelijk antwoord geven en uitleggen wat er precies is gebeurd tijdens onze interventie.
Op maandag 13 januari 2025 kwamen onze loodgieters langs om de verstopping van uw wc te verhelpen. Tijdens hun onderzoek bleek dat het probleem zich in de septische put bevond. Dit werd ook geverifieerd door de loodgieters, die daarna snel de nodige controles uitvoerden. Er was geen groot materiaalgebruik nodig, en de werkzaamheden werden snel en efficiënt uitgevoerd.
Aansluitend werd er een afspraak gemaakt voor dinsdag 14 januari 2025, met het doel de septische put te ledigen. Een voorschot werd gevraagd en door u zonder enige discussie betaald, wat de standaardprocedure is voor het reserveren van een dergelijk werk.
Onze loodgieter heeft bovendien, na het betaling van het voorschot, een vrachtwagen besteld voor de volgende dag om de werkzaamheden uit te voeren.
Later die avond nam u echter contact met ons op en vroeg u de afspraak voor de lediging van de septische put te annuleren, met het argument dat een familielid deze taak voor een lagere prijs zou kunnen uitvoeren. Onze secretaresse heeft u vriendelijk uitgelegd dat, volgens onze voorwaarden, een annulering na het bevestigen van de afspraak en het betalen van het voorschot niet mogelijk is. Wij willen benadrukken dat deze uitleg duidelijk werd gegeven en dat deze voorwaarden vooraf met u waren besproken.
Wat betreft de factuur die u ontving, begrijpen we dat er verwarring was over de kosten. Wij betreuren het dat u de factuur als niet-transparant heeft ervaren. De bedragen die u aanhaalt voor het materiaalgebruik zijn de standaardprijzen die we hanteren voor dergelijke werkzaamheden. De factuur is overigens correct opgesteld en bevat geen verborgen kosten.
Tot slot willen we nogmaals benadrukken dat, ondanks uw verzoek om de afspraak te annuleren, wij geen annulering hebben kunnen doorvoeren op basis van de gemaakte afspraken en de betaling van het voorschot. Dit was op voorhand met u besproken en wij hebben de klantendienst ingeschakeld om u hierover te informeren.
Indien u verdere vragen heeft of als er nog onduidelijkheden zijn, staan wij uiteraard open voor een verdere toelichting.
Met vriendelijke groet,
Lemer. 15 janv. 2025 à10:30,
klachten@test-aankoop.be a écrit: