Subtel heeft mij schriftelijk meegedeeld (zie bijlage hierboven) dat ik de lader moest opsturen op de goedkoopste manier en dat zij de verzendkosten zouden terugbetalen op mijn rekening. Ik heb gevraagd in het postkantoor wat de goedkoopste manier was. Dat was in een doosje van Bpost (1,75 euro) en 8,70 euro postzegels er op. Dus de verzendkosten zijn: 1,75 + 8,70 = 10,45 euro. Verzendkosten zijn, zoals het woord het zelf zegt, de kosten om te verzenden. Subtel heeft me beloofd de verzendkosten terug te betalen. Dat is niet hetzelfde als de portkosten. Als zij enkel de portkosten wilden terugbetalen, dan hadden ze dat vooraf moeten meedelen en niet zeggen dat ze de verzendkosten zouden terugbetalen. Ik verwacht dat ze eerlijk zijn naar hun klanten en doen wat ze zelf zegden = de verzendkosten terugbetalen = 10,45 euro.Het gaat dus helemaal niet om een misverstand zoals Subtel wil laten uitschijnen. Zij zeggen verzendkosten en niet portkosten dus de fout ligt bij hen en niet bij mij. Dus moeten ze doen wat ze zelf beloofden.