Terug

Terugbetaling van niet geleverde order

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. B.

Naar: UBER Eats

19/07/2025

Beste, Op 12/07/2024 deed ik een bestelling via Uber Eats. Eens geleverd zag ik bij het uitpakken dat dit niet mijn levering was. Ik heb meteen geprobeerd de bezorger te bellen, maar de nummer werkte niet. Daarop heb ik meteen contact opgenomen met de hulpdienst van Uber Eats. Zij gaven later aan dat mijn order terugbetaald zou worden. Met dit in het achterhoofd heb ik mijn order opnieuw besteld (en deze keer wel ontvangen). Zie bijlage. Ondertussen zijn we een week verder en is de terugbetaling niet gebeurd, ondanks de hulpdienst die bleef beweren dat dat wel gebeurd was. Ik heb dan gevraagd om mijn zaak te escaleren en uiteindelijk kreeg ik opeens in het Frans een antwoord: de order zou toch niet terugbetaald worden. Zie bijlage. Ik stel via deze weg Uber Eats in gebreke voor niet geleverde diensten en vraag dan ook de onmiddellijke terugbetaling van €39.50 op mijn zichtrekening. Met vriendelijke groet, Jonathan B.

Berichten (1)

J. B.

Naar: UBER Eats

19/07/2025

Het gaat meer bepaald over de volgende order: zie bijlage. In bijlage ook de betalingen die ik heb verricht voor beide orders.

Bemiddeling door Testaankoop 03 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform