Terug

terugbetaling van bestelling

Closed Openbaar

Back to the Toys

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. B.

Naar: Back to the Toys

30/05/2024

In augustus 2023 had ik een funko pop op pre-order besteld. De verwachte leveringsdatum werd elke keer weer verder verschoven tot nu nog altijd in pre-order terwijl overal anders beschikbaar. Ik had 3 maanden geleden al aangegeven dit te willen annuleren en mijn geld terug te willen. Hierbij kreeg ik het antwoord dat het binnen 14 dagen in orde gebracht werd. Dit dus 3 maanden later en meerdere emails om te vragen achter mijn geld nog altijd niets gekregen. Dit is geen manier van zaken doen. Ik verwacht dus mijn geld terug. Ondertussen kan ik niet meer op de website maar heb de vele e-mails als bewijs.

Berichten (1)

Y. B.

Naar: Back to the Toys

15/06/2024

Beste, Graag had ik mijn terugbetaling ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform