Terug

Terugbetaling van bestelling

Opgelost Openbaar

Back to the Toys

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Back to the Toys

11/03/2024

Op 2 maart 2023 hadden we een funko pop op pre-order besteld. De verwachte levering datum was in de elke maand weer verder verschoven tot nu nog altijd in pre-order terwijl overal anders beschikbaar. Ik had dus 5 maanden geleden al aangegeven dit te annuleren en mijn geld terug te willen. Hierbij kreeg ik het antwoord dat het binnen 14 dagen in orde gebracht werd. Dit dus 5 maanden later en meerdere emails om te vragen achter mijn geld nog altijd niets gekregen. Dit is geen manier van zaken doen. Ik verwacht dus mijn geld terug en zal hier ook nooit meer iets bestellen en raad andere dat ook niet te doen.

Berichten (1)

Back to the Toys

Naar: J. V.

22/03/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (95036) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.----------------------------------------------Shirley Back to the Toys, 22 mrt 2024 12:04 CETHallo,Bedankt voor het bericht.De refund is in orde gemaakt en ontvangen door de klant.Fijne dag----------------------------------------------Klachtenbox, 11 mrt 2024 11:27 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Back to the Toys.[VKGM6N-079LR] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Back to the Toys.[VKGM6N-079LR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform