Beste,
Ik wil graag een terugbetaling van de vakantiecheque ter waarde van 100€ die ik per aangetekende zending en volgens jullie procedure opstuurde.
De vakantiecheque werd op 11 september 2025 opgestuurd, maar ik ontving nog steeds geen terugbetaling. Ik belde reeds verschillende malen waarbij mij een week geleden werd bevestigd dat de 100€ zou teruggestord worden. 9 dagen later staat er nog steeds niets op de rekening.
De 2 mailtjes die ik de laatste 3 weken stuurde naar de financiële dienst werden zelfs niet beantwoord.
Deze vakantiecheque was een cadeau van de familie. Niemand is te spreken over de slechte service van Roompot.
We weten dat het gaat om een reservatie in een Landal-park. Maar voor ik boekte heb ik gecheckt of dit geen probleem was. Tot 2 maal toe werd me bevestigd dat dit geen probleem was. De boeking werd wel gedaan op de website van Roompot.
We vertrekken over 8 dagen. Ik hoop dat we met een goed gevoel kunnen vertrekken, want de termijn om te annuleren is natuurlijk ook voorbij.
Dit zal de eerste en enige keer zijn dat we boeken via Roompot of Landal.