Geachte mevrouw/heer,
Op 9/11/2025 heb ik ticket(s) gekocht voor EVENEMENT 'Sotto's Noctura' dat normaal doorging op 10/11/205. Het event werd blijkbaar enkele dagen daarvoor geannuleerd maar geen melding daarvan op uw Sociale media (Facebook/Instagram). Ook de ticketverkoopsite bleef actief niettegenstaande het event werd geannuleerd. ook bij de aankoop van de tickets op de betaalsite kreeg ik geen melding dat dit event al geannuleerd was.
Ik heb u op 20/11/2025 dan een mail gestuurd met de vraag voor terugbetaling. U hebt op 22/11/2025 correct geantwoord met de vraag om u de tickets en mijn rekeningnummer door te sturen. Ik heb dat dan direct gedaan. Tot daar was alles nog ok.
Daarna heb ik u meermaals gemaild (op 27/11/2025 en nog eens op 1/12/2025 en nog eens op 3/12/2025) om te vragen wanneer ik de terugbetaling mag verwachten maar sinds 22/11/2025 antwoordt u niet meer op mijn mails. Dit geeft de indruk dat u niet van plan bent om de tickets terug te betalen.
Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 3 dagen de terugbetaling van 26,50€ in orde te brengen.
Indien ik geen terugbetaling heb gekregen, dan zal ik alle nodige Stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie bestelling ticket