Terug

Terugbetaling teruggestuurde goederen

Closed Openbaar

dress for less

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. W.

Naar: dress for less

06/03/2024

Beste, Op 29/11/23 stuurde ik de kledingstukken die niet passen op de officieel gevraagde manier terug.Op 12/12/23 ontving ik een mail dat de goederen goed waren aangekomen, en na controle de terugbetaling kortelings erna zou gebeuren via paypall ( verzekerde aankoop )!Het bedrag van 119,04€ is tot op heden nog niet ontvangen. De website is niet meer aktief, en niemand is nog bereikbaar. Ik ontving ergens in tussentijd nog een bericht dat het bedrijf in faling is, maar dat alle bestellingen voor een bepaalde datum zouden verwerkt worden.Tot op heden heb ik niets meer vernomen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform