Geachte mevrouw/heer,
Op 26/09 heb ik in uw online winkel een Arc Pulse for iphone 16 PRO Aluminium Silver gekocht, waarbij ik het bedrag van €99,99 plus €2,95 voor verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 29/09 heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 2/10 een mededeling in die zin gestuurd per verschillende mails.
Pas op 15/10 (na verschillende mails) antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 17/10 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen.
Tot op heden, na in totaal (vanaf de eerste mail tot nu) …. dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €102,94 . Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Lars
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs