Terug

Terugbetaling Retour

Opgelost Openbaar

Arc Phone Accessories B.V.

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

L. V.

Naar: Arc Phone Accessories B.V.

04/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 26/09 heb ik in uw online winkel een Arc Pulse for iphone 16 PRO Aluminium Silver gekocht, waarbij ik het bedrag van €99,99 plus €2,95 voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 29/09 heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 2/10 een mededeling in die zin gestuurd per verschillende mails. Pas op 15/10 (na verschillende mails) antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 17/10 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na in totaal (vanaf de eerste mail tot nu) …. dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €102,94 . Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Lars Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Berichten (1)

Arc Phone Accessories B.V.

Naar: L. V.

04/11/2025

Hi , Thank you for reaching out to Arc Customer Support. This is an automated message to inform you that we have received your inquiry and will respond in the shortest possible time. As a result of the high volume of inquiries, our response times are currently estimated at up to 3 business day. To help us assist you more efficiently, we kindly ask that you avoid sending multiple inquiries, as each new message is treated as a separate request and may unintentionally delay a response to your earlier messages. We sincerely appreciate your patience. On Tue, Nov 04 2025, at 03:15 PM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform