Terug

Terugbetaling retour nog steeds niet uitgevoerd

Opgelost Openbaar

Stand-prive

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Stand-prive

01/01/2022

Beste,Op 13/11/2021 deed ik een bestelling op Stand-privé. Echter bieden zij een gratis retour aan, waarvan ik op 27/11 gebruik van heb gemaakt. Op 27/11/2021 heb ik mijn retourpakket (FR96851678) afgeleverd bij het verzending van mondial replay en heb hier ook via e-mail een bevestiging van gehad. Via de track en trace kan ik zien dat het pakket op 1/12/2021 werd afgeleverd bij stand-prive! Ondertussen heb ik zowel contact gehad met de klantenservice die claimt dat ze het pakket niet hebben ontvangen en mijn terugbetaling nog steeds niet hebben uitgevoerd. Mits de track & trace van mondial replay & een telefoontje naar heb ook bevestigd dat zij het pakket effectief hebben ontvangen en tot de dag van vandaag geen klacht hebben gestuurd naar Mondial Relay omdat het pakket zou vermist zijn, hebben zijn het retourpakket wel degelijk ontvangen, maar de terugbetaling nog steeds niet uitgevoerd! Ondertussen heb ik ook een ondertekend attest doorgestuurd met de geretourneerde artikelen + hun prijs vermeld. Echter na 2 keren terug contact opname, krijg ik geen gehoor en heb ik mijn geld nog steeds niet terug gezien! Ik eis dus nog steeds het volledige retourbedrag te ontvangen en een schadevergoeding voor het laattijdig zijn en al de moeite die ik hierin moet steken om effectief mijn geld terug te krijgen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform