De terugbetaling van de onrechtmatige gelden die ik op uw derdenrekening stortte op 21 JUNI 2015 via KBC wordt door u niet uitgevoerd, mijn oproepen worden genegeerd, mijn schrijven (email) wordt genegeerd.ben alleenstaande met inkomen 963€/mnd, het verkeerdelijk betaalde bedrag = 22,45 en 7€.dit is voor mij een belangrijk bedrag.ik heb het bedrag betaald op zondag 21/6, ik heb u maandag 22/6 hierover persoonlijk per telefoon gesproken: bleek dat die facturen niet voor mij bedoeld waren. ik moest u een mail sturen met wat we besproken hadden en u zou het geld terug aan mij overmaken. ik heb dat diezelfde dag gedaan. op 2 juli stuur ik u terug een mail, referrerend naar mijn eerste mail om u er aan te herinneren dat ik het nodige heb gedaan, maar nog steeds geen geld op mijn rekening zie en of u wil antwoorden op mijn mail.hierop komt geen antwoord.vandaag, 7 juli stuurde ik u terug een mail, met de uitdrukkelijk vraag om op mijn mail te antwoorden, en de mededeling dat ik ook ga reageren via Test-Aankoop.ik heb meerdere malen uw kantoor gebeld, en krijg telkens de medeling dat u er niet bent en dat het bericht zal worden doorgegeven ... werd dit effectief doorgegeven ? waarom geen reaktie ?