Terug

Terugbetaling onterechte storting nav uw brief dd. 1 juni 2015

Opgelost Openbaar

Rymenans Advocaten

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Rymenans Advocaten

07/07/2015

De terugbetaling van de onrechtmatige gelden die ik op uw derdenrekening stortte op 21 JUNI 2015 via KBC wordt door u niet uitgevoerd, mijn oproepen worden genegeerd, mijn schrijven (email) wordt genegeerd.ben alleenstaande met inkomen 963€/mnd, het verkeerdelijk betaalde bedrag = 22,45 en 7€.dit is voor mij een belangrijk bedrag.ik heb het bedrag betaald op zondag 21/6, ik heb u maandag 22/6 hierover persoonlijk per telefoon gesproken: bleek dat die facturen niet voor mij bedoeld waren. ik moest u een mail sturen met wat we besproken hadden en u zou het geld terug aan mij overmaken. ik heb dat diezelfde dag gedaan. op 2 juli stuur ik u terug een mail, referrerend naar mijn eerste mail om u er aan te herinneren dat ik het nodige heb gedaan, maar nog steeds geen geld op mijn rekening zie en of u wil antwoorden op mijn mail.hierop komt geen antwoord.vandaag, 7 juli stuurde ik u terug een mail, met de uitdrukkelijk vraag om op mijn mail te antwoorden, en de mededeling dat ik ook ga reageren via Test-Aankoop.ik heb meerdere malen uw kantoor gebeld, en krijg telkens de medeling dat u er niet bent en dat het bericht zal worden doorgegeven ... werd dit effectief doorgegeven ? waarom geen reaktie ?

Berichten (1)

Rymenans Advocaten

Naar: A. B.

07/07/2015

Geachte,Terugbetaling is heden gebeurd.Vriendelijke groeten,Wouter Rymenans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform