Terug

Terugbetaling onterechte boete

Opgelost Openbaar

EasyPark

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: EasyPark

24/08/2020

Op 5 juni heb ik op Zandpoortvest parking in Mechelen een onterechte boete gekregen. Ik had mijn parkeersessie via de parkeerapp van EasyPark betaald. Door een foutje in de app, kreeg ik dus alsnog een boete. Ik weigerde deze te betalen aangezien ik alle bewijzen had dat die onterecht was. EasyPark heeft me dan gemeld dat ik de boete moest betalen en zij die zullen terugbetalen aangezien de fout bij de app ligt. Bewijzen in bijlage. We zijn ondertussen 2,5 maanden verder en heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Mijn mails worden nu ook genegeerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform