Terug

terugbetaling ongebruikte Interrail Global Pass Senior

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Eurail

05/01/2025

Beste, Op 17/07/2024 kocht ik bij jullie een “Interrail Global Pass Senior (45.10.10-170.60). Te gebruiken vanaf 16/11/2024 (= de startdatum). Door onvoorziene omstandigheden moest ik de reis annuleren en vroeg ik op 04/11/2024 online een terugbetaling aan via de voorziende procedure. Het systeem genereerde volgend teruggavenummer : 165838. Op 08/11/2024 werd de originele papieren pas (inclusief de Rail Pass en Pass Cover) per post naar volgend adres gestuurd : “Eurail B.V - Pass Refund - P.O. Box 2338 – 3500 GH Utrecht -The Netherlands” gestuurd. Ondertussen wacht ik al bijna 2 maanden op de terugbetaling. Gezien ik lid ben van de Belgische consumentenorganisatie "Test Aankoop" stuur ik deze klachtenmail via hun platform. Kan u ervoor zorgen dat ik zo spoedig mogelijk wordt terugbetaald ? Alvast bedankt. Mvg, Monique Strubbe

Berichten (1)

Eurail

Naar: M. S.

07/01/2025

Hi Klachten, We'd love to hear what you think of our Service. Please give us a thumbs up or thumbs down via the following link: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Below you can find a short summary of your request/question: Klachten 5 jan 2025 12:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Eurail Community Leave your Truspilot review for Interrail or Eurail [W2L977-5NZ1R]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform