BesteIk heb op 23/12/2022 een vlucht geboekt van Brussel naar Kopenhagen met een retourvlucht. Het ordernummer van deze vlucht is als volgt: LKY1NDEen dag later (24/12/2022) merkte ik op dat ik 1 letter in mijn voornaam verkeerd had geschreven. Hierdoor belde ik naar GTG voor een naamcorrectie aan te vragen. Dit verliep echter zeer vlot waarbij ik 40 euro moest betalen. Hiervoor neem ik volledige verantwoordelijkheid mits dit mijn eigen fout is. Verder moest ik ook nog 25 euro betalen zodat Brussels Airlines de naamcorrectie uitvoerde. 2 weken voor de vlucht (heenvlucht was 3/02/2023) belde ik nogmaals naar GTG met de vraag of de naamcorrectie reeds in orde was mits ik nog geen bevestiging had gekregen. GTG verzekerde mij dat het nog in behandeling was maar dat het zeker in orde kwam. Op 02/02/2023, een dag voor vertrek, belde ik opnieuw naar GTG betreffende de naamcorrectie. De persoon aan de lijn vertelde me dat de naamcorrectie in orde was en dat ik nog een mail ging ontvangen. De dag erna, dag van vertrek (03/02/2023) nog steeds geen bevestiging mail ontvangen, krijg ik echter een andere mail van GTG waarin staat dat ik nogmaals 25 euro moet betalen aan Brussels Airlines en contact met hun moet opnemen. Dit vond ik echter heel vreemd. Bij het bellen naar Brussels Airlines vonden ze mijn ordernummer niet terug. Ze raadde me aan om te bellen naar GTG mits dit de tussenpartner is. Ik bel naar GTG en zij zeggen ons het nieuws dat Brussel AIrlines mijn ticket heeft geannuleerd. GTG ging onderzoeken wat er fout is gelopen maar ik moest echter een nieuwe vlucht zelf boeken. Hierdoor was (dezelfde) nieuwe vlucht niet 80 euro maar 450 euro. We waarschuwden GTG hiervoor, dat de vlucht duurder ging zijn, maar het ging allemaal zogezegd in orde komen. Het ordernummer van de nieuwe retourvlucht is: M1JJWX11/02/2023 belden we terug naar GTG met de vraag betreft het onderzoek dat ze gingen starten. Hier gingen we binnen 24u en antwoord krijgen. Ik kreeg echter een mail waarin stond dat GTG geen terugbetaling kon geven mits de vlucht niet eens gecanceld is. Bij het opzoeken op Brussels Airlines vond ik echter mijn boeking niet terug. Ik heb tot heden nog geen contact verder opgenomen met GTG of Brussel Airlines en ook niets meer ontvangen van hun…