Terug

Terugbetaling niet correct!

Closed Openbaar

SpirePets

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. P.

Naar: SpirePets

31/08/2024

Ik bestel op u site een krabpaal voor mijn katten op 28/08/24 aan 37,95€ Ik neem deze en de verzending 7.20€. Dus te samen op 45,15€ Ik betaal 25€ met een waardebon, die afkomstig is, van defect artikel waar deze bon voor dient als compensatie. 2 dagen later een mailtje met de melding dat de krabpaal niet geleverd kan worden. Ik vraag gewoon mijn geld terug aangezien ik deze nu nodig heb. En wat betalen ze terug?? 12.95€?! De bon van 25€ en de verzending niet? Voor iets wat jullie niet kunnen leveren… ! Het valt mij steeds meer en meer op dat bedrijven en winkels zich alles kunnen permitteren met de consument zijn geld! Ondertussen 10 mails verder…. Petra van de klantendienst stuurt ook haar kat?! Zij verkopen via BOL.COM wees gewaarschuwd!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform