Terug

terugbetaling na annulatie

Opgelost Openbaar

Prestigia

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. R.

Naar: Prestigia

16/06/2025

Dear Sir/Madam, On 01/01/2025, I booked a stay with you under booking reference 010125-REME-1649378. On 05/05/2025 I cancelled this booking. You profided me with the information that a total refund of 182,80 EURO would be payed within 7 to 10 days. It's been more than a month now and I still haven't recieved the refund. I hereby request once again that you transfer the amount of 182,80 euros to my bank account within 2 days. This letter serves as a formal notice of default. Should you fail to comply, I will take all necessary steps to protect my rights. Kind regards, Anne Remerie Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie mededeling wijziging/annulering

Berichten (1)

Prestigia

Naar: A. R.

16/06/2025

- Please type your reply above this line - Hamza (Prestigia.com) Jun 16, 2025, 19::00 GMT+1 Dear Anne, Greetings from Presitgia.com. Your email is well-received. We will promptly forward it to our concerned department. We remain at your disposal for any further assistance. Kind regards, Hamza Reservations Agent www.prestigia.com reservations@prestigia.com * (France) +33 1 79 97 26 03 * (Morocco) +212 5 20 42 11 11 * (Spain) +34 911 51 67 08 * (UK) +44 203 051 66 62 * (USA) +1 201 830 1902 Klachten Jun 16, 2025, 09:15 GMT+1 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [4YLNP2-GM2ML]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform