Terug

terugbetaling gewenst

In behandeling Openbaar

Hotel De Witte Lelie

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. L.

Naar: Hotel De Witte Lelie

18/12/2025

Beste, zoals u uit eerder rechtstreeks mailverkeer vernam, zijn wij niet tevreden over de kwaliteit die wij onlangs in uw hotel mochten ervaren. De 'superior room' zag er totaal anders uit dan de foto's die we op zowel uw site als die van booking.com zagen. We kregen een zolderkamer die koud was bij aankomst, de verlichting was ondermaats, er zat veel schimmel in de gedateerde douche cabine en lezen moesten we in bed doen, want er was slechts een zitplaats voor één persoon. Wij voelen ons misleid door de foto's die ruime, lichte en prachtig ingerichte kamers beloven. U stelde een korting van 50% voor op een volgend verblijf - een voorstel dat wij niet kunnen accepteren. Op mijn verzoek om ons de helft van het betaalde bedrag terug te storten is geen antwoord gekomen. Wij vragen u hierbij nogmaals om 242,50 euro (zijnde de helft van het door ons betaalde bedrag) terug te storten op rekening van mijn man, M. Delannoye. Beleefde groet, Els Lion


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform