Terug

Terugbetaling gevraagd voor Toadi

Opgelost Openbaar

air robots bvba, eugène bekaertlaan61 8790 waregem

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: air robots bvba, eugène bekaertlaan61 8790 waregem

18/05/2021

Beste,Ik bestelde een Toadi via het kickstarter project samen met mijn vader. Dit dateert van ergens in 2019.Ongeveer 3 weken geleden hebben wij Toadi eindelijk kunnen installeren en hoopte wij op het beste. De installatie op zich liep al niet vlot. Toadi wou maar niet met het internet verbinden. Na een support ticket ingediend te hebben en meer dan 2 weken gewacht te hebben, vernamen wij niets.Ik probeerde het nog een heel aantal keren en wonder boven wonder deed hij het ineens toch. Sindsdien heeft Toadi een paar keer proberen te maaien, maar hij dockt niet zoals het hoort, we moeten hem telkens zelf terug dragen naar zijn station. Hij maait ongeveer een half uur en valt dan telkens stil zonder enige reden, dan moet je hem weer via de app in gang zetten of naar zijn station terug dragen. De graskanten maait hij ook niet zoals wel aangegeven staat op de website.Zones zijn niet in te stellen zoals wel op de website staat.Er zijn dus veel beloftes op de website die niet in realiteit waargemaakt worden.De support is onbestaande, er wordt amper gereageerd op problemen.Daarbovenop was ik lid van de facebook groep Toadi Masters waarin eigenaars van Toadi hun ervaringen kunnen delen. Daarin maakte ik melding dat ik een refund ging vragen aangezien Toadi niet doet wat beloofd wordt. Vrijwel meteen werd ik door Toadi uit deze groep verwijderd en geblokkeerd. Ik kan ook geen reacties op posts van Toadi op Facebook meer doen, dus ik ben volledig geblokkeerd door hen. Dit is pure censuur.Ik verwacht en eis een volledige terugbetaling.Mvg,Jonas Croonen

Berichten (2)

air robots bvba, eugène bekaertlaan61 8790 waregem

Naar: A. C.

18/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

air robots bvba, eugène bekaertlaan61 8790 waregem

Naar: A. C.

18/05/2021

'”-'”-'”-'” Reply above this line. Wesley Lorrez commented: Beste Jonas, Er is geen enkel nood om een platform als Test-Aankoop in te schakelen aangezien we je helpen bij het oplossen van je klacht. We vragen je dan ook vriendelijk om deze klacht direct terug in te trekken en te verwijderen. Mvg, Toadi Team View request TS-8601 • Turn off this request's notifications This is shared with klachtenbox@test-aankoop.be and info@toadi.com. Sent on May 18, 2021 7:10:59 PM CEST


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform