Terug

Terugbetaling gestort tegoed.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: toolani

13/12/2017

14 augustus 2017 stortte ik €20 tegoed om via toolani te bellen naar het buitenland. Omdat ik niet meer hoef te bellen, vroeg ik het bedrag van €20 terug te storten. Na verloop van drie maanden tussen storten van tegoed en weer opvragen van tegoed, liet Johan Devries weten, is dit niet meer mogelijk.

Berichten (1)

toolani

Naar: L. V.

13/12/2017

-- Please reply above this line --Hallo, Bedankt voor uw bericht.Het probleem werd al opgelost en mevrouw Van Loock heeft al eenmailtje van mij ontvangen.Met vriendelijke groeten Johan De Vries Klantenservice toolani   _____________________________   Meer informatie over toolani krijgt u  hier [1]. [2]     [3]       [4] Hoe zou u mijn ondersteuning beoordelen? Goed [5]     Okay [6]     Niet goed [7]Links:------[1] s:www.toolani.com/r/help[2] app.appsflyer.com/id770725904?pid=Email[3] app.appsflyer.com/com.toolani.de?pid=Email[4] s:www.microsoft.com/store/apps/9nblggh1r3x4[5]s:secure.helpscout.net/satisfaction/156802585/record/1319263760/1/[6]s:secure.helpscout.net/satisfaction/156802585/record/1319263760/2/[7]s:secure.helpscout.net/satisfaction/156802585/record/1319263760/3/ On Wed, Dec 13, 2017 at 11:04:16 CET, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform