Terug

terugbetaling geld op bandje (event pay) van Campo Solar

Opgelost Openbaar

Campo Solar

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. D.

Naar: Campo Solar

08/10/2024

We hadden slechts 2 weken de tijd om het nog resterende geld op ons bandje terug te vragen, dit in de vakantie terwijl we op reis waren. 7 dagen te laat en niets meer aan te doen? zie onderstaande mails: Campo Solar (Info) (Campo Solar) 28 aug 2024 08:43 CEST Beste Martine, Bedankt voor jouw bezoek aan Campo Solar! We hebben al onze bezoekers vanaf 6 augustus 2 weken de tijd gegeven om een refund aan te vragen. Deze werd op 20 augustus om 8u00 afgesloten, zoals o.a. vermeld aan al onze top-up kassa's. Onze externe partner heeft alle uitbetalingen reeds uitgevoerd en de rekening afgesloten. Hopelijk heb ik je hiermee voldoende kunnen informeren. Vriendelijke groeten, Team Campo Solar 2-3-4 augustus 2024 www.camposolar.be Martine De Bleeckere 27 aug 2024 23:08 CEST Beste, Hoe kan ik alsnog mijn geld op mijn bandje terug krijgen? Ik was op reis en was niet in de mogelijkheid dit voor 20/8 in te dienen. Met vriendelijke groeten Martine De Bleeckere

Berichten (1)

Campo Solar

Naar: M. D.

15/10/2024

Uw aanvraag (6010) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Campo Solar (Info) (Campo Solar) 15 okt 2024 15:31 CEST Beste Martine, Bedankt voor jouw bezoek aan ons festival! Waar er tot vorig jaar nog met papieren vouchers werd gewerkt, zijn we dit jaar overgeschakeld op een digitaal betaalsysteem. Net zoals bij papieren vouchers, is het aanbieden van een refund bij het gebruik van een digitaal betaalsysteem niet verplicht, maar hebben wij deze extra service dit jaar aan al onze festivalgangers wel degelijk aangeboden. Wij hebben de richtlijnen van de FOD Economie hierin gevolgd en er werd aan aan elk fysiek oplaadpunt op ons festivalterrein en tevens op onze website vermeld wanneer, hoe en tegen welke kost een refund mogelijk was. In ons geval werd deze extra service gedurende 14 kalenderdagen integraal aangeboden. De service was 24u per dag beschikbaar en er gold geen geografische beperking. We hebben de aanvraagperiode voor de refunds - zoals het hoort - voor iedereen gelijk toegepast. Nadat we je deze informatie reeds via e-mail bezorgden, hebben we je hiermee hopelijk nogmaals voldoende kunnen informeren. Fijne dag! Vriendelijke groeten, Team Campo Solar 1-2-3 augustus 2025 www.camposolar.be Klachten 8 okt 2024 13:46 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van Campo Solar. Mogelijk gemaakt door Zendesk [4E6LEM-KEV9L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform