Wij bestelden op 6/12/2023 een iPhone 14 pro via de webshop voor onze dochter en betaalde die netjes (ORD137820, besteld via account van men vrouw). Wij kozen voor de derde maal voor TI 84shop, daar wij altijd onze bestelling hebben ontvangen alsook zelfs met problemen altijd goed geholpen zijn geweest.We volgden de bestelling per week op via whatsapp en vroegen elke week naar status bestelling, elke keer werd er gezegd waarschijnlijk volgende week. En gezien de feestdagen konden we wel begrijpen dat er wat drukte of een backorder te laat was.We trachten zelfs om een andere iPhone voor te stellen ipv de bestelde om zo de zaak te bespoedigen in begin januari.Op maandag 15januari annuleerde men het order met de belofte om het bedrag binnen de week terug op de rekening te hebben (creditnota INV 197088).Vanaf dit moment werd de communicatie moeilijker en werd nauwelijks nog gereageerd op berichtjes zowel niet via whatsapp alsook niet via herhaaldelijk mails. Tot er ongeveer 1,5 week geleden gevraagd werd om te bellen. Kreeg een vriendelijke man aan de lijn die samen met mij de status van order en terugbetaling leek te bekijken. Hij verontschuldigde zich en zei ik zet de betaling nu door zodat je het deze week nog op je rekening hebt.We zijn inmiddels een week verder, nog steeds geen terugstorting, we bellen straks opnieuw en nog steeds zijn we vriendelijk maar het geduld geraakt opOndertussen op 19/02/2024, terug contact gehad, duidelijk ultimatum gesteld, wederom belofte dat het diezelfde dag gestort werd. We zijn ondertussen DO 22/02/2024, nog steeds niets!!!23/02/2024 terug telefonisch contact gehad, belofte om het dit weekend in orde te brengen.We zijn nu 26/2/2024 geen betaling nog bewijs hiervan