Terug

terugbetaling geannuleerde reis

Closed Openbaar

lemistore

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: lemistore

20/03/2019

op 24/07/18 hebben wij een reis geboekt via lemistore voor 4 personen. deze reis ging naar de harry potter studios in londen, de reis ging normaal gezien door gaan van 28/12/201/-31/12/2018.op 21/12/2018 kregen we een mail dat de reis niet zal kunnen doorgaan omdat de verzekeraar hun niet meer wil dekken. hier bij gaven ze aan dat het betaalde bedrag ( 645.79 euro) binnen de veertien dagen terug gestort zou worden. Dit gebeurde echter niet.14/01/2019 schreef ik zelf een mail terug dat de veertien dagen verstreken waren en er nog steeds geen terugbetaling van het aankoop bedrag was gebeurd en wanneer dit in orde zou komen. na twee dagen wachten kwam er op 16/02/2019 een antwoord dat alles wat langer duurde dan verwacht maar dat ze er op rekenden dat alles op het einde van de maand in orde zou zijn.op het einde van de maand januari was er nog steeds geen aankoopbedrag teruggestort dus stuurde ik op 03/02/2019 opnieuw een mail gestuurd met de zelfde inhoud van de vorige mails dat er nog steeds geen terugbetaling is gedaan en we dit niet langer zo konden laten. op deze mail kwam geen antwoord. na even opnieuw geduld te hebben stuurde ik op 11/02/2019 nogmaals een mail om te vragen of het mogelijk was een antwoord te geven op mijn vorige mail. zo goed als een uur later kreeg ik die zelfde dag nog antwoord dat ze op iedere mail antwoorden die ze krijgen. vervolgens heb ik de zelfde mail dan nog maar eens gestuurd maar een antwoord bleef terug uit.omdat er nog reeds geen antwoord kwam stuurde ik op 21/02/2019 nog eens een mail met de vraag als ze beweren op iedere mail te antwoorden waarom er dan geen antwoord kwam op mijn en uiteraard weer geen reactie. de laatste mail die geschreven werd dateert van 6/03/2019 met nog eens de vraag wanneer er nu reeds een antwoord zou komen.dus nu zijn we 20/03/2019 en is er nog steeds geen oplossing en die hadden we wel graag gehad. met vriendelijke groet Alexandra Desmet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform