Terug

Terugbetaling evenement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Dipro events

28/08/2020

Beste,ik bestelde op 11 maart 2 tickets voor de fotografiebeurs georganiseerd door Dipro Events. Op 12 maart stuurde ik een mail om de tickets te annuleren, hierop kreeg ik een antwoord van ene Thomas H. op 13 maart, met de mededeling dat Dipro druk bezig is met terugbetalingen en vroegen om geduld uit te oefenen. Op 9 april, bijna een maand later, stuurde ik een andere mail om te vragen of men nog steeds bezig is met de terugbetalingen. Op 14 april kreeg ik het antwoord dat mijn bezig is met de jaarrekening en dat men hierna terug zal overgaan naar het terugbetalen van de beurzen. Op 17 juni was het geld nog steeds niet gestort dus heb ik nog eens een mail gestuurd. Hierop heb ik nooit een antwoord gehad. Daarom belde ik op 29 juni naar Dipro. Hier kreeg ik een vriendelijk vrouw aan de lijn die mij vertelde dat mijn betaling niet juist geregistreerd was en vroeg mij om een betalingsbewijs. Dit stuurde ik de dag zelf nog door naar haar. Ze verzekerde mij dat ze het nodige zou doen. Hierna kreeg ik nooit meer iets van hen te horen. Op 13 augustus stuurde ik nog een mail waar ik nooit een antwoord op kreeg. Ook belde ik 5 keer en iedere kwam ik op antwoordapparaat. Hier vertellen dat ik een mail moet sturen naar info@dipro.be bij dringende vragen, echter antwoorden ze hier gewoon niet en telefonisch zijn ze ook niet meer bereikbaar. Ik heb tot op de dag van vandaag dus nog steeds mijn geld niet teruggekregen. Dat de eventsector een moeilijke tijd doormaakt is ons allemaal wel duidelijk maar niet antwoorden op mails is onbeleefd. Daarnaast heb ik ook nooit een voorstel gekregen om mijn tickets in te ruilen voor tickets voor een andere beurs, dus commercieel is dit bedrijf duidelijk ook niet. Een ander ticket hoeft voor mij dus absoluut niet want ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf. Ik zou graag tegen 30 september het geld op mijn rekening zien verschijnen.MVGJulie Driegelinck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform