Terug

terugbetaling en levering in gebreke

Closed Openbaar

NUQIHAIR SRL

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

W. V.

Naar: NUQIHAIR SRL

12/08/2024

mevrouw/heer, Op 1 aug 2024, 23:14 kocht ik een TIJDELIJKE HAARKLEURING ZWART 125ML × 1 in uw online winkel en betaalde ik 13,85 [€ 7.95] product plus €5.90 verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen per direct zou plaats vinden. De goederen zijn NIET geleverd op Omdat we elders vernamen dat u gesloten bent deden we een herroeping van de aankoop, volgens Belgisch recht. Er volgde geen terugbetaling. later dan overeengekomen. Deze vertraging heeft ernstige schade berokkend. Het vertrouwen in uw zaak. Het feit dat u wel automatisch bestellingen aanvaard en klanten NIET informeert dat er ene verlof of vertraging is. Terugbetaling gevraagd WEIGERT u uit te voeren. Dit gebeurt eveneens digitaal. U weigert gewoon regide om terug te betalen Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [€5] wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: Bestelling #1189 bevestigd herroeping vr 2 aug, 14:00 Transactiereferentie 8UY79363YY428890G Transactiedatum 1 augustus 2024


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform