Terug

terugbetaling door verkeerde service en advies

Closed Openbaar

kp autoservice

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. A.

Naar: kp autoservice

24/09/2020

Beste,Op dinsdag 22 september had ik een afspraak bij deze erkende autoservice om mijn airco systeem bij te controleren en te vullen. Na mijn auto te inspecteren gaf hij aan dat er geen lek of gas verlies was en dat de auto mocht bijgevuld worden en daarvoor vroeg hij 75,00 euro. Na de betaling weigerde hij mij een factuur te geven. Bij terugkeer naar huis begon mijn auto te roken en ik belde hem op met mijn probleem en hij gaf mij aan dat het moest hersteld worden en dit zou 275 tot 300 euro kosten. Ik heb dit geweigerd en ik vroeg hem om mijn bedrag van 75 euro terug te storten en hij weigerde dit aan alle kanten. Ik heb heel de conversatie ook op bericht staan.Mvg

Berichten (9)

kp autoservice

Naar: L. A.

24/09/2020

Beste Laleh, Ik zal hier 1 keer op antwoorden. Ten eerste hebt U zelf gevraagd om u airco te laten opvullen. Ten tweede slecht advies en service , sorry, Ik heb u erop gewezen dat u condensor in slechte staat was. Ten derde , u geld terug , U betaald voor het gebruik van de machine en het nodige gas dat er in moet en mijn deskundige uitleg was er gratis bij. Ten vrierde wel of geen factuur doet hier niets terzake. Ten vierde hou ik er niet van om in het geniep gefilmpt te worden. Fijne dag nog ] [ test-aankoop.be/klagenrivacy ]

L. A.

Naar: kp autoservice

24/09/2020

Beste , u geeft zelf toe dat u ervan wist dat mijn condensor in een slechte staat was maar tijdens de vulling gaf u mij aan dat de machine aangaf dat er geen gas verlies was en dat het systeem bijgevuld mocht worden, dit is niet mijn probleem. Als u wist dat mijn condensor defect was kon u mij gewoon als een eerlijke mecanicien een juiste advies geven om de gas niet bij te vullen om zo geen onnodige kosten te maken ! Ik stond met mijn auto ook buiten op openbaar gebied omdat u garage afgesloten had voor coronamaatregelen. Bij het maken van de afspraak gaf u mij aan dat het bedrag van 75 euro gevraagd werd voor de inspectie en vullen van gas of u nu achteraf zegt dat de advies gratis was veranderd niets aan de situatie. Daarom zou ik graag mijn bedrag die ik voor niets betaald heb terugwillen ontvangen.

kp autoservice

Naar: L. A.

24/09/2020

Dat is u mening. Ik wens hier verder niet meer op te reageren. ] [ test-aankoop.be/klagenrivacy ]

L. A.

Naar: kp autoservice

24/09/2020

Dan laat ik mijn klacht publiek openstaan

kp autoservice

Naar: L. A.

24/09/2020

Dat is jammer , wij doen altijd ons best voor onze klanten. U bent altijd welkom om u wagen te laten herstellen en een oplossing te vinden. Maar zomaar u geld terugvragen en dreigen met klacht in te dienen is niet de manier van werken. Groeten Kevin ] [ test-aankoop.be/klagenrivacy ]

L. A.

Naar: kp autoservice

24/09/2020

De reden dat ik me geld terugvraag is omdat de service niet op een correcte manier uitgevoerd is en dit weet u zelf ook. U wist dat de condensor niet ok was, maar u zei van niet na de controle met u toestel, na het vullen begon de condensor te roken en u gaf mij aan dat dit geen probleem was en nu probeerd u mij als particulier te beschuldigen voor de foutieve handelingen die u gemaakt hebt. Als ik zou geweten hebben dat mijn condensor kapot was zou ik u niet vragen om het bij te vullen zodat die weer zou leeglopen.

kp autoservice

Naar: L. A.

25/09/2020

Dan nog moet het gebruik van het toestel en het gas aangerekend worden.u kunt niet gratis gebruik maken van onze diensten.Zolang we hem niet opvullen kunt u niet weten of er problemen zijn met u systeem.aangezien nog druk op u systeem zat was er van een groot lek op dat moment geen sprake.----- Oorspronkelijk bericht -----

L. A.

Naar: kp autoservice

28/09/2020

Wie spreekt er hier van gratis gebruik maken van u diensten ik heb betaald voor controle en vullen van gas, als u machine niet goed werkt en de lek niet opspoord is dat uw probleem niet de mijne.

L. A.

Naar: kp autoservice

28/09/2020

Wie spreekt er hier van gratis gebruik maken van u diensten ik heb betaald voor controle en vullen van gas, als u machine niet goed werkt en de lek niet opspoord is dat uw probleem niet de mijne.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform