Terug

terugbetaling borg

Opgelost Openbaar

proxifleet

Start een klacht

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

P. G.

Naar: proxifleet

01/08/2024

Korte beschrijving van uw probleem Ik had sinds maart 2017 een tank kaart van Total Energies. In november 2023 zeg ik mijn contract op omdat ik electriche wagens gekocht heb en Total daar niet op fouct. Tot dan ging alles goed. Het op zeggen ging al heel moeilijk.. Ik had in de loop van het contract een borg moeten geven. Ik heb altijd mijn facturen via domiciliëren betaald (net als jullie via de zelfde rekening nr). Nu vraag ik mijn borgteug en dat lukt me niet. Men blijkt mijn noch mijn rekening nr nog te kennen. Ik heb alle gevraagde documenten door gestuurd maar nog lukt het mij niet. Ik heb ook telefonisch contact gehad met deze dame, ze was vriendelijk en professioneel maar het probleem ligt volgens haar bij de boekhouding. Ik zou graag mijn borg terug krijgen. In bijlage de mail wisseling Alvast bedankt voor de hulp. Peter Gijsen

Berichten (3)

proxifleet

Naar: P. G.

01/08/2024

Beste,Bedankt voor uw bericht.Wij missen enkel het bankafschrift voor terugbetaling van de borg.U mag contact opnemen met onze financieel dienst: collection@proxi-fleet.beAlvast bedankt.met vriendelijk groeten, bien cordialement, kind regardsKatia KroubaCustomer Service SpecialistT. : +32 (0)2 288.93.18 E. :contract@proxi-fleet.beCircle K BelgiumProxifleet NV/SABoulevard Aspach 1 boîte 2 – 1000 BruxellesAnspachlaan 1 bus 2 – 1000 Brussel

proxifleet

Naar: P. G.

01/08/2024

Beste,We hebben uw mail goed ontvangen.Naar aanleiding van uw mail informeren wij u dat uw waarborg op uw account staat sinds 29.11.2018.Om uw waarborg terug te kunnen storten hebben wij u gevraagd een bankattest ons toe te zenden aangeziende twee rekeningnummers die staan vermeld in onze systemen niet gelijk zijn aan het rekeningnummer die u heeft opgegeven in uw mail.Wij hebben een rekeningnummer dat eindigt op 40 en een bankrekening dat eindigt op 46.De domicilieringen hebben plaatsgevonden van uw rekening eindigend op 46.U heeft in uw mail aangegeven datum 31 juli 2025 het bedrag over te maken op een rekeningnummer eindigend op 04 waarvan wij geen gegevens bezitten.U kunt begrijpen dat het een belangrijke zaak is om de waarborgen van onze klanten te beschermen en de terugbetalingen aan de juiste bedrijven/ personen plaats moeten vinden.Onze collega’s hebben u een mail verzonden met de vraag een bankattest ons toe te zenden zodat we de terugbetaling op het gevraagderekeningnummer plaats kan vinden en aan de juiste persoon.Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een attest te bezorgen van uw rekeningnummer zodat de gegevens nagekeken kunnen wordenen de terugbetaling binnen een maximum van vijf werkdagen plaats kunnen vinden na ontvangst van uw bankattest ?We danken bij voorbaat voor uw begrip,In afwachting,Bien à vous, Met vriendelijke groeten, Kind Regards,Bala BERGINCredit OfficerCircle K BelgiumPROXIFLEET NV/SAAnspachlaan 1 bus 2 – 1000 BrusselBoulevard Anspach 1 boîte 2 – 1000 Bruxellescollections@totalenergies.comCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles.Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé.Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not be used for any purpose other than that forwhich it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.

proxifleet

Naar: P. G.

01/08/2024

Hoi,Fijn om te lezen dat jullie mijn rekeing nr's beter kennen dan ik zelf.Ik heb een tik fout gemaakt en de 04 zou 46 moeten zijn.De rest van de rekening nr klopte wel.Graag op die rekeining terug storten.Vriendelijke groeten,Peter Gijsen------ Origineel bericht ------Van: ck.collections@circlekeur.comAan: klachten@test-aankoop.be; gijs@gcv-up.be Cc: contrat@proxi-fleet.beVerzonden: donderdag 1 augustus 2024 14:14Onderwerp: UW REF 10710420ONS REF : 84734570Beste,We hebben uw mail goed ontvangen.Naar aanleiding van uw mail informeren wij u dat uw waarborg op uw account staat sinds 29.11.2018.Om uw waarborg terug te kunnen storten hebben wij u gevraagd een bankattest ons toe te zenden aangeziende twee rekeningnummers die staan vermeld in onze systemen niet gelijk zijn aan het rekeningnummer die u heeft opgegeven in uw mail.Wij hebben een rekeningnummer dat eindigt op 40 en een bankrekening dat eindigt op 46.De domicilieringen hebben plaatsgevonden van uw rekening eindigend op 46.U heeft in uw mail aangegeven datum 31 juli 2025 het bedrag over te maken op een rekeningnummer eindigend op 04 waarvan wij geen gegevens bezitten.U kunt begrijpen dat het een belangrijke zaak is om de waarborgen van onze klanten te beschermen ende terugbetalingen aan de juiste bedrijven/ personen plaats moeten vinden.Onze collega’s hebben u een mail verzonden met de vraag een bankattest ons toe te zenden zodat we de terugbetaling op het gevraagderekeningnummer plaats kan vinden en aan de juiste persoon.Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een attest te bezorgen van uw rekeningnummer zodat de gegevens nagekeken kunnen wordenen de terugbetaling binnen een maximum van vijf werkdagen plaats kunnen vinden na ontvangst van uw bankattest ?We danken bij voorbaat voor uw begrip,In afwachting,Bien à vous, Met vriendelijke groeten, Kind Regards,Bala BERGINCredit OfficerCircle K BelgiumPROXIFLEET NV/SAAnspachlaan 1 bus 2 – 1000 BrusselBoulevard Anspach 1 boîte 2 – 1000 Bruxellescollections@totalenergies.comCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles.Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé.Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not be used for any purpose other than that forwhich it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform