Terug

Terugbetaling boiler

Closed Openbaar

Joli Lodger

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Joli Lodger

29/04/2022

beste, wij hebben bij Joli Lodger een caravan gekocht 4 jaar geleden. Sinds dit jaar hebben we allerlei problemen: airco kapot en niet herstelbaar, boiler kapot en reeds vervangen (op eigen kosten), deuren die niet sluiten... Begin april hadden we dus onze boiler kapot en er was overeengekomen dat Joli Lodger zou tussenkomen voor 350€ (een commerciele geste om de andere problemen te dekken). We hebben dit akkoord op papier. Maar nu, 3 weken latere, willen ze die 350€ niet betalen, ze zijn van gedacht verandert!Wij hebben bewijs en staan erop om die 350€ terug te krijgen, wij hebben daar recht op. Wij hebben al de kosten gedaan om een nieuwe boiler van 918€ te betalen.Graag jullie hulp,Hoogachtend,Anne Van de PutPS: ik heb tot zondag een abonnement (ik had geen tijd om test Aankoop te lezen..) maar ik wel gerust mijn abonnement vernieuwen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform