Terug

Terugbetaling blijft uit

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: Sarenza.be

09/11/2025

Ik bestelde 26/4 een paar Boss schoenen. Na 2x dragen vertoonde één van de twee schoenen een productiefout en contacteerde ik Sarenza hierover op 20/6. Ik voegde foto’s bij. Na X rappels, kreeg ik op 22/9 uiteindelijk een verzoek van Sarenza om de schoenen terug te sturen met de melding dat het geld binnen de twee weken zou worden teruggestort. Inmiddels zijn we opnieuw X rappels verder en heb ik nog steeds geen geld teruggezien. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar. Alles verlloopt via mail en het duurt telkens erg lang voor er feedback wordt gegeven. Mijn laatste mail/rappel van 23/10 bleef opnieuw zonder gevolg. Kunnen jullie helpen aub? Dank alvast, Marleen Rypens Tel : 0475/559.509

Bemiddeling door Testaankoop 05 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform