Terug

terugbetaling blijft ondanks belofte op zich wachten

Opgelost Openbaar

Euroskateshop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Euroskateshop

10/01/2024

Beste,03/12/2023 bestelde ik bij jullie 2sets skis voor kinderen. Omdat de betaling niet gelukt was via de website mailde ik jullie met de vraag wat ik moest doen. Ik ontving jullie bankgegevens 07/12/2023 en ik deed de betaling letterlijk enkele minuten later. Ik mailde zelfs direct een betaalbevestiging. 09/12/2023 ontving ik dat jullie dit gingen doorsturen naar de mensen verantwoordelijk voor de verzending. 12/12/2023 controleerde ik de status van mijn bestelling op mijn account en deze was ondanks de betaling van in afwachting naar geannuleerd gegaan. ik liet jullie dit weten via mail en telefoon en melde ook dat het een kerstcadeau was dus dat het ook redelijk dringend was. De levertijd stond op 4-6 dagen toen ik mijn bestelling plaatste. Omdat ik geen reactie kreeg per mail en aan de telefoon ik enkel te horen kreeg het komt in orde.. . Mailde ik 14/12/2023 , gelieve mij een bevestiging te geven dat mijn pakket verstuurd is en zo niet ik mijn geld terug wou. Ik had in de mail mijn bankgegevens ook gemeld want via een automatisch bericht (door annulatie in jullie systeem) hadden jullie al eerder laten weten dat jullie mijn centen wilden terugstorten maar jullie niet beschikten over mijn bankgegevens en het daardoor de betaling niet kon worden uitgevoerd. Ik kreeg ondanks ik regelmatig belde geen reactie. 19/12/2023 belde ik jullie opnieuw en vroeg ik wanneer mijn geld zou teruggestort worden. Volgend op dit telefonisch gesprek kreeg ik de bevestiging ook via mail dat mijn centen binnen enkele dagen zou worden teruggestort. Maandag 08/01/2024 belde ik opnieuw omdat ik nog steeds niets had ontvangen. De persoon aan de telefoon melde mij dat m'n dossier al bij de juiste persoon lag maar dat haar baas nu nog moest checken of de terugbetaling word goedgekeurd.we zijn vandaag 10/01/2024 en het bedrag staat nog steeds niet op mijn rekening. Ik denk dat ik nu meer dan voldoende geduldig geweest ben maar nu duurt het echt wel veel te lang.met vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform