Geachte mevrouw/heer,
Op 1 april 2025 heb ik in uw online winkel een Off Shoulder Sweater Dress × 1
Blauw / M, Off Shoulder Sweater Dress × 1
Zwart / M, Sabrina - Comfy Oversized Dames Jas × 1
Zwart / S en Julia | Mademoiselle-jurk × 1
Zwart / M gekocht, waarbij ik het bedrag van €172.85 heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 18 april 2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 18 april 2025 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail.
Op 19 april 2025 antwoordde u mijn verzoek niet te willen inwilligen voordat u de reden van herroeping wist opdat u op deze manier alternatieven kon voorstellen.
Ik betwist het bovenstaande omdat ik de kledij niet wens te houden gezien de slechte kwaliteit ervan. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €172.85.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.