Terug

Terugbetalen waarborg

Opgelost Openbaar

Tulfer group VOF

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

V. P.

Naar: Tulfer group VOF

03/09/2025

Wij huurden op 10 augustus laserguns bij dit bedrijf en betaalden daarvoor 92,50 euro huur en 100 euro waarborg. De waarborg werd tot op heden nog niet teruggestort. Als wij het bedrijf via telefoon, mail of whatsapp proberen te contacteren dan komt er geen respons.

Berichten (1)

Tulfer group VOF

Naar: V. P.

03/09/2025

Dag Veerle, Het klopt dat we de afgelopen week wat slechter bereikbaar waren, onze excuses hiervoor. Met de heropstart van het bedrijfsleven en de scholen na de zomervakantie is het voor ons een zeer drukke periode en het was even alle hens aan dek. Hierdoor hebben we onze communicatie wat laten liggen, hier hadden we beter automatische reacties op gezet om de situatie uit te leggen. Echter, je hebt bij ons laserguns geboekt op voor de periode 16-17 augustus. Op 18 augustus zijn deze door de koerierdienst bij jou thuis opgepikt. Wij hebben deze op 20 augustus binnengenomen en gecontroleerd. Door de drukte is het even blijven liggen en hebben we dit weekend de waarborg teruggestort. Ik stuur je in bijlage een screenshot van ons betalingsplatform als bewijs. Zoals aangegeven in de mails voorafgaand aan je reservatie en op onze website, kan het terugstorten van de waarborg tot twee weken duren nadat het materiaal bij ons in het magazijn is aangekomen. Vanaf morgen zitten we aan de vooropgestelde twee weken na de aankomst van de laserguns. Mocht de waarborg vrijdag avond nog niet op je rekening zijn verschenen, dan mag je ons gerust contacteren en nemen we contact op met de betalingsprovider. Nogmaals onze excuses voor de slechte bereikbaarheid de afgelopen week, maar voor zover wij kunnen zien is jullie reservatie tot nu toe volledig gelopen zoals vooraf meegedeeld. Hopelijk klaart dit de situatie uit voor jullie en kunnen we de reservatie alsnog positief afsluiten. Met vriendelijke groeten, John Tulfer Group VOF


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform