Dag Veerle,
Het klopt dat we de afgelopen week wat slechter bereikbaar waren, onze excuses hiervoor. Met de heropstart van het bedrijfsleven en de scholen na de zomervakantie is het voor ons een zeer drukke periode en het was even alle hens aan dek. Hierdoor hebben we onze communicatie wat laten liggen, hier hadden we beter automatische reacties op gezet om de situatie uit te leggen.
Echter, je hebt bij ons laserguns geboekt op voor de periode 16-17 augustus. Op 18 augustus zijn deze door de koerierdienst bij jou thuis opgepikt. Wij hebben deze op 20 augustus binnengenomen en gecontroleerd. Door de drukte is het even blijven liggen en hebben we dit weekend de waarborg teruggestort. Ik stuur je in bijlage een screenshot van ons betalingsplatform als bewijs.
Zoals aangegeven in de mails voorafgaand aan je reservatie en op onze website, kan het terugstorten van de waarborg tot twee weken duren nadat het materiaal bij ons in het magazijn is aangekomen. Vanaf morgen zitten we aan de vooropgestelde twee weken na de aankomst van de laserguns.
Mocht de waarborg vrijdag avond nog niet op je rekening zijn verschenen, dan mag je ons gerust contacteren en nemen we contact op met de betalingsprovider.
Nogmaals onze excuses voor de slechte bereikbaarheid de afgelopen week, maar voor zover wij kunnen zien is jullie reservatie tot nu toe volledig gelopen zoals vooraf meegedeeld.
Hopelijk klaart dit de situatie uit voor jullie en kunnen we de reservatie alsnog positief afsluiten.
Met vriendelijke groeten,
John
Tulfer Group VOF