Beste,Begin 2023 vragen we bij Belfius (waar ik al meer dan 40 jaar klant bent en waar ik zelf 10 jaar heb gewerkt) een omnium autoverzekering aan voor mn zoon, geboren in 96.Hij staat sinds 2015 genoteerd bij Belfius als regelmatige bestuurder van mijn voertuig.Men doet hem een voorstel dat hij aanvaardt maar dat achteraf gebleken, zeer duur was.Kort daarop vragen ze naar zijn schadeverleden … hetgeen zij zelf in hun bezit hebben.Wij hebben dat niet, dat moeten zij zelf voorzien, zij zijn onze verzekeraar …Enkele maanden later halen ze, zonder verwittiging, 392€ van zijn rekening want er is gebleken dat hij een schadegeval gehad heeft en ze hebben de polis dan maar aangepast en de premie aanzienlijk verhoogd.Wij zijn hier niet mee akkoord en eisen de ontbinding van deze polis, wegens hun nalatigheid.Zij aanvaarden de annulatie maar weigeren het ten onrechte, teveel betaalde bedrag, 392€ terug te storten.We zijn ondertussen overgestapt naar een andere verzekeraar, waar het stukken goedkoper is en waar we geen klant waren.Kan u ons helpen en zeggen hoe we dit oplossen en onze centen terug krijgen ?We hebben dit reeds enkele keren aangekaart bij Belfius maar zij blijven halsstarrig weigeren en zijn zo soepel als een breekijzer.In afwachting op een positieve reactie, verblijven we Hoogachtend,