Geachte heer/mevrouw,
Op [07/12/2022] kocht ik in uw winkel [product]. Het betreft een [philips tv toestel 886PUS8807/12]. serienummer [FZ1A2226023141 }Op mijn aankoop als consument is de wettelijke garantie van toepassing. In bijlage vindt u een kopie van de [aankoopfactuur, het kasticket, de leveringsbron].
Op [u weigert de terug betaling] hebt u mij laten weten dat het toestel in garantie genomen wordt. U stelt voor dit te regelen met een waardebon.
Ik deel u mee dat ik hiermee niet akkoord ga. De garantiewet stelt dat de verkoper moet overgaan tot een terugbetaling{ toestel kan niet meer gemaakt worden } Ik beroep mij hiervoor op de wettelijke garantie van 2 jaar.
Ik verzoek u vriendelijk om het bedrag van uw waardebon terug te betalen op mijn bankrekening.
Ik reken erop dat u uw wettelijke garantieverplichtingen nakomt.
Ik wacht op een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
-07/12/2022 Aankoopfactuur
- 07/ 12/ 2022 Leveringsbron