Terug

terug betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

J. L.

Naar: PHILIPS

17/06/2024

Geachte heer/mevrouw, Op [07/12/2022] kocht ik in uw winkel [product]. Het betreft een [philips tv toestel 886PUS8807/12]. serienummer [FZ1A2226023141 }Op mijn aankoop als consument is de wettelijke garantie van toepassing. In bijlage vindt u een kopie van de [aankoopfactuur, het kasticket, de leveringsbron]. Op [u weigert de terug betaling] hebt u mij laten weten dat het toestel in garantie genomen wordt. U stelt voor dit te regelen met een waardebon. Ik deel u mee dat ik hiermee niet akkoord ga. De garantiewet stelt dat de verkoper moet overgaan tot een terugbetaling{ toestel kan niet meer gemaakt worden } Ik beroep mij hiervoor op de wettelijke garantie van 2 jaar. Ik verzoek u vriendelijk om het bedrag van uw waardebon terug te betalen op mijn bankrekening. Ik reken erop dat u uw wettelijke garantieverplichtingen nakomt. Ik wacht op een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: -07/12/2022 Aankoopfactuur - 07/ 12/ 2022 Leveringsbron

Berichten (1)

J. L.

Naar: PHILIPS

17/06/2024

beste ik vraag mijn geld terug van mijn tv die niet meer kan ge maakt worden is nog altijd in gerantie aankoop datum 07/12/2022 is een philips refernr : IT-TPVision-12351 838 toestel : 86PUS8807/12 SERIENR : FZ1A2226023141 Mvg linthout rita haverveld 7 9300 aalst belgie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform