Op 3 mei heb ik mijn fiets opgehaald bij het bedrijf Crystalyte waar een ombouwset op gemonteerd werd. Daarvoor betaalde ik 1556€. Het doel was een fietstocht doorheen Frankrijk vanaf 1juli. Na 1200km: Motor stopt elke 5 minuten, display geeft geen of verkeerde info aan. 24mei: fiets wordt hersteld. Na 60km: zelfde probleem 29 mei: fiets wordt binnen gebracht. 01 juni: fiets wordt opgehaald: zelfde probleem van in het begin. 02 juni: de tijd begint te dringen, dus een andere fietsenmaker probeert de fiets te herstellen. Hij besluit dat de fout niet weg te werken is. Na elke 1200km komt de fout terug en moet het elektrisch systeem gereset worden door een fietsenmaker. 29 juni: fiets wordt bij Crystalyte afgeleverd om de ombouwset te demonteren. 1 juli: begin van de vakantie wordt uitgesteld wegens geen fiets. 4 juli: fiets wordt opgehaald, niet alle onderdelen van de originele fiets blijken terug gemonteerd te zijn, waardoor een andere fietsenmaker wordt ingeschakeld om het in orde te maken. Pas op 7 juli is mijn fiets terug zoals hij was. De verkoper wil slechts 1007 € terugbetalen: De aankoopprijs min de werkuren, min 1 band, min 25%. 29 mei: fiets wordt binnen gebracht. 01 juni: fiets wordt opgehaald: zelfde probleem van in het begin. 02 juni: de tijd begint te dringen, dus een andere fietsenmaker probeert de fiets te herstellen. Hij besluit dat de fout niet weg te werken is. Na elke 1200km komt de fout terug en moet het elektrisch systeem gereset worden door een fietsenmaker. 29 juni: fiets wordt bij Crystalyte afgeleverd om de ombouwset te demonteren. 1 juli: begin van de vakantie wordt uitgesteld wegens geen fiets. 4 juli: fiets wordt opgehaald, niet alle onderdelen van de originele fiets blijken terug gemonteerd te zijn, waardoor een andere fietsenmaker wordt ingeschakeld om het in orde te maken. Pas op 7 juli is mijn fiets terug zoals hij was. De verkoper wil slechts 1007 € terugbetalen: De aankoopprijs min de werkuren, min 1 band, min 25%.