Beste Brian van Gadgetfreakzz,
Na meermaals per mail u te hebben gecontacteerd en telkens beloofd te worden dat het bedrag dat ik verschuldigd ben van u terug te krijgen. Probeer ik het nog eens op deze manier hier.
Op 19/05 had ik een bestelling geplaats op uw website https://www.gadgetfreakzz.nl/. Na het afronden van mijn bestelling kwam ik tot de conclusie dat het niet de correcte generatie Apple airpods waren die ik had besteld en heb ik u meteen een mail gestuurd hiervoor met de vraag als het nog mogelijk was om de bestelling te annuleren of mijn geld terug te storten. Heb u hiervoor meermaals moeten mailen vooraleer ik een antwoord kreeg. Op 12/06 kreeg ik eindelijk antwoord dat mijn geld er deze week zou worden terug gestort. Na nog een paar mails te hebben gestuurd werd er opnieuw beloofd dat het zeker zou worden overgemaakt. Ondertussen zijn we eind juni en heb ik nog steeds het bedrag van €215 niet terug gekregen.