Terug

Terug betalen fraude zaak

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: Belfius Banque/bank

16/12/2022

Beste, op 18 juni werd ik slachtoffer van fraude en al mijn rekeningen( ook deze van mijn kinderen ) werden leeggehaald . Na het vernemen dat dit gebeurd is heb ik direct gebeld naar fraudezaken van jullie . En al de nodige dingen gedaan dat moesten gedaan worden ( politie gegaan ,...) .vele weken daarna sturen jullie mij een brief dat jullie mijn geld niet kunnen terugbetalen wegens nalatigheid van mij , zoals jullie wel weten ga ik daarmee niet akkoord want ik heb geen gegevens doorgegeven .. het enigste wat ik gedaan heb is op een payconiq link geduwd maar verder niets mee gedaan ( maar volgens jullie laatste mail gaat het precies zelfs daar niet meer om ) tot op de dag van vandaag zeggen jullie nog steeds dat ik nalatig geweest ben ... en tot op de dag van vandaag zeg ik dat ik 100% zeker ben dat ik geen gegevens doorgegeven heb . Is zelfs zo dat ik weken nadien nog een bericht gekregen heb dat er vermoedelijk fraude was en dat mijn kaart geblokkeerd werd . Er wou iemand iets betalen met mijn kaart !Nu ging het om mijn prepaid kredietkaart kaart die ik zelfs na het voorval praktisch niet gebruik heb en stond nog geen 1€ op ... hoe kan dit dan ? Heb in mijn laatste mail ook aangegeven dat ik weken voor de fraude mijn gsmtoestel verloren of gestolen heb waar jullie app opstaat ( daar ik geen laptop of computer heb staat dat op mijn gsm ) maar daar hadden jullie geen oren naar , jullie zeggen steeds dat ik gegevens doorgegeven heb aan derde terwijl ik dit niet gedaan heb . Dus ik ga echt niet akkoord met jullie . Je moet dan ook begrijpen dat ik dit zo niet laat en er alles ga voor doen om het geld van mijn kinderen en da van mij terug te krijgen . want ik zit dan ook als alleenstaande met 2 kinderen in financiële problemen door iets waar ik niks verkeerd in gedaan heb . Wachtend op positief antwoord , groet ik u Marcelis MirandaVIV91903PS al de mails , antwoorden en bewijzen zijn reeds in jullie bezit

Berichten (2)

Belfius Banque/bank

Naar: M. M.

19/12/2022

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------

M. M.

Naar: Belfius Banque/bank

06/01/2023

Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen omtrent deze zaak .. we zijn nu al weer enkele weken verder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform