Terug

Telefonische klantenservice

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. M.

Naar: velo antwerpen

06/10/2024

Beste, Ik stuur u vandaag deze klacht in verband met de lange telefonische wachttijden bij jullie telefonische klantenservice. Vandaag heb ik jullie klantenservice gecontacteerd in verband met problemen vaan het terug plaatsen van de fiets. Echter is dit de 2de keer in korte tijd dat ik hiermee problemen ondervind en loopt de wachttijd telkens op tot 20 minuten. Aangezien er van op afstand niets kan worden gedaan aan fouten bij registratie verwachten jullie vaan de gebruiker dat deze ter plaatse blijft. Dit is vaak niet haalbaar omdat ik deze dienst gebruik als aansluiting naar een trein of bus. Deze heb ik hierdoor al meermaals niet gehaald. Ik vraag jullie daarom of het mogelijk is om iets te veranderen aan de lange wachttijden of er op afstand kan gehandeld worden door 1 van jullie medewerkers zo dat de gebruiker niet nodeloos lang aan het velo station moet blijven wachten. Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

velo antwerpen

Naar: G. M.

08/10/2024

Goede morgen, Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben we onvoldoende informatie om uw klacht grondig te onderzoeken. Om u verder te kunnen helpen, willen we u vriendelijke vragen om persoonlijk contact met ons op te nemen via Info@velo-antwerpen.be Vriendelijke groeten, Nancy Dierick Customer Service Dispatch Supervisor Velo Antwerpen Vosseschijnstraat 16 – 20 2030 ANTWERPEN Visit us at


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform