Terug

Tegoed vervallen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: WONDERBOX

23/09/2016

Op 25 april verving ik een geschenkbon 93265905920 ter waarde van 199.90€ voor een tegoed vermits mijn echtgenoot ziek was en we de bon niet konden gebruiken.Ondertussen overleed mijn echtgenoot en door deze omstandigheden verloor ik zicht op de vervaldatum van drie maanden om her tegoed te gebruiken dus zonder verdere waarschuwing of herinnering van Wonderbox verviel dit kredit op 25 juli.Dit zag ik pas eind augustus toen ik het tegoed wou gebruiken, waarop ik u een email stuurde met de vraag dit tegoed terug te activeren of her bedrag van om en bij de 200€ te crediteren. Dit werd negatief door u beantwoord, wat ik compleet onaanvaardbaar vind.

Berichten (2)

B. B.

Naar: WONDERBOX

14/10/2016

Omschrijving van uw klacht Op 25 april verving ik een geschenkbon 93265905920 ter waarde van 199.90€ voor een tegoed vermits mijn echtgenoot ziek was en we de bon niet konden gebruiken. Ondertussen overleed mijn echtgenoot en door deze omstandigheden verloor ik zicht op de vervaldatum van drie maanden om her tegoed te gebruiken dus zonder verdere waarschuwing of herinnering van Wonderbox verviel dit kredit op 25 juli. Dit zag ik pas eind augustus toen ik het tegoed wou gebruiken, waarop ik u een email stuurde met de vraag dit tegoed terug te activeren of her bedrag van om en bij de 200€ te crediteren. Dit werd negatief door u beantwoord, wat ik compleet onaanvaardbaar vind. Gewenste oplossing Ik wens dat dit tegoed opnieuw gecrediteerd wordt op mijn Wonderbox account of terugbetaald wordt op mijn rekening.

WONDERBOX

Naar: B. B.

01/12/2016

Beste, Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen.We bevestigen u dat het tegoed van Mevr. Beken effectief vervallen is sinds 25 juli 2016.Haar tegoed kan dus niet meer omgeruild worden (zoals vermeld in onze Algemene Verkoopsvoorwaarden).Na het verlenging van de geschenkbon 3dagen in Europa n° 93265905920, kreeg onze klant een bevestigingsmail met het gedetailleerde gebruik en tjslimitiet van de juiste gecrediteerde tegoed.We informeren u dat de klant nog zeven dagen na het vervallen van haar tegoed nog een verlenging van de geldigsheiddatum van deze kon aanvragen.Na die 7 dagen kunnen wij spijtig genoeg niets doen, en kunnen we dus m.a.w. geen positief antwoord geven op de aanvraag van M. Beken.Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag.Laetitia BrunelloSupport de Métier SCFixe: 32 (0)2 880 05 83Websites:www.wonderbox.com www.vivabox.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform