Terug

tegemoetkoming in geleden schade + storting voucher op rekening

Closed Openbaar

CAROLUS PRIMA TOURS

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. A.

Naar: CAROLUS PRIMA TOURS

02/07/2020

Dank u voor de annulatiebon.Voor het tegoed is een voucher gemaakt, nochtans was dit geen 'pakketreis'. Gelieve het tegoed te storten op bankrekening BE34 8801 9132 7190 van Ivo Arijs.Door de laattijdige reactie van Prima Tours op mijn mail van 27 mei en latere hadden wij geen andere keuze dan op te zeggen aan een annuleringskost van 25 % of 1933,5 EUR ( in plaats van 3x25 EUR /kamer of 75 EUR indien annulering gebeurde voor de 29e dag voor afreis). Kan hier als minnelijke regeling geen tegemoetkoming van Prima Tours en/of Tui bekomen worden ?Zie mijn eerdere mails.Vriendelijke groeten

Berichten (6)

CAROLUS PRIMA TOURS

Naar: I. A.

03/07/2020

Beste,In bijlage stuur ik U de mails die wij van deze klanten mochten ontvangen.Wij hebben op 12/06/20 via mail de definitieve bevestiging van annulatie van de klant ontvangen.De mail van 27/05/20 was voor ons geen annulatie maar een vraag tot informatie en die heeft de klant ook van ons gekregen.Ondertussen hebben wij de tegoedbon geannuleerd en het bedrag terugbetaald aan de klant.Met vriendelijke groeten,Libaers AlanPrima Tours NV Walenstraat 30 - 3500 Hasselt T32 11 26 97 70 F 32 11 24 16 44 www.carolus.be open ma-vr 09u00 - 12u00 13u30 - 18u00zaterdag - zondag en feesagen gesloten Follow Prima Tours onfacebook

I. A.

Naar: CAROLUS PRIMA TOURS

03/07/2020

BesteDit is juist het pijnpunt, op de mail van 27-05-2020 kwam geen enkele reactie. Vandaar een eerste herinnering op 2-6-2020, als reactie hier kwam een automatische mail van jullie dat geen mails noch oproepen worden beantwoord, noch behandeld. Uw eerste reactie was telefonisch op 10 juni na de tweede herinneringsmail.In bijlage de mails van 2-6-2020

CAROLUS PRIMA TOURS

Naar: I. A.

06/07/2020

Beste,Wij waren in die periode gesloten aangezien dit ons zo opgelegd werd door de overheid. Wij zijn pas op 08/06/20 mogen opstarten.Deze kosten worden trouwens niet bepaald door ons maar door de touroperator Tui.Met vriendelijke groeten,Libaers AlanPrima Tours NV Walenstraat 30 - 3500 Hasselt T32 11 26 97 70 F 32 11 24 16 44 www.carolus.be open ma-vr 09u00 - 12u00 13u30 - 18u00zaterdag - zondag en feesagen gesloten Follow Prima Tours onfacebook

I. A.

Naar: CAROLUS PRIMA TOURS

07/07/2020

BesteUit de tekst van uw mail van 2-6-2020 blijkt totaal niet dat u gesloten was. Er was geen nood aan fysiek bezoek, wel aan nuttige info via telefoon of mail. In een eerder dossier werd klanten voorgehouden dat Carolus Prima Tours bij problemen steeds het eerste contact diende te zijn (en niet Tui of het hotel). Wij verwijzen ook naar de algemene reisvoorwaarden gevoegd bij de bestelbon en boeking.Wij wensen geen polemiek te starten. Indien er binnen de 10 werkdagen geen redelijk financieel voorstel tot schadevergoeding volgt dan eindigt deze poging tot minnelijke regeling.Vriendelijke groeten

CAROLUS PRIMA TOURS

Naar: I. A.

08/07/2020

Beste,Hierbij verwijs ik nogmaals naar ons schrijven van vrijdag 03/07/2020.In bijlage stuur ik U de mails die wij van deze klanten mochten ontvangen.Wij hebben op 12/06/20 via mail de definitieve bevestiging van annulatie van de klant ontvangen.De mail van 27/05/20 was voor ons geen annulatie maar een vraag tot informatie en die heeft de klant ook van ons gekregen.Ondertussen hebben wij de tegoedbon geannuleerd en het bedrag terugbetaald aan de klant.Met vriendelijke groeten,Libaers AlanPrima Tours NV Walenstraat 30 - 3500 Hasselt T32 11 26 97 70 F 32 11 24 16 44 www.carolus.be open ma-vr 09u00 - 12u00 13u30 - 18u00zaterdag - zondag en feesagen gesloten Follow Prima Tours onfacebook

I. A.

Naar: CAROLUS PRIMA TOURS

08/07/2020

Zie ook ons schrijven van 3/7. Het is onwaar dat jullie informatie hebben verstrekt na de eerste mail van klant op 27/05/2020. Men zou alsdan zeker de reis hebben geannuleerd. Dit is juist het pijnpunt.Onze herinneringsmails van 2/6 en 10/6 staven dit, uw eerste telefonische reactie met informatie kwam pas op 10/7, waardoor klanten dienden te annuleren tegen een hoge vergoeding.Vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform