Terug

Technische problemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Degroote vastgoed

13/11/2020

Geachte Mevrouw, Mijnheer, Wij hebben in maart 2019 een appartement gekocht in Residentie Sea Gardens in Wenduine.Reeds bij de oplevering hebben wij een paar problemen vermeld waarvan de belangrijkste, een zeer zware schuifdeur die abnormaal moeilijk open en dicht gaat. Verder nog een opmerking over de afwerking van het terras. We 4 maanden verder en die klachten zijn nog steeds niet opgelost. Wij hebben dit verschillende keren gemeld aan de Technische verantwoordelijke, een zekere Mijnheer Steven Dupont. Omdat de zaak bleef aanslepen zijn wij hem zelf gaan opzoeken in het Hoofdkantoor van Degroote in Oostende op 25 september. Inmiddels kwam daar nog een overstroomde garage bij, bij hevige regenval maar dit probleem is inmiddels opgelost. Mr Dupont heeft van onze klachten nota genomen maar tot op de dag van vandaag is er nog steeds niets ondernomen. Ik heb vandaag nog eens contact opgenomen met Degroote om te vragen hoe het zit.Inmiddels hebben wij, bij regen, ook nog een doorsijpeling van het terras van het bovenliggende verdiep. Men ziet een grote barst in het terras en errond een grote vochtvlek. Dit laatste werd nog niet gemeld.Wij hebben het gevoel dat wij moeten opboksen tegen een reus die onze klachten niet ernstig genoeg neemt of niet genoeg moeite doet om ze op te lossen.Wij staan zo goed als machteloos.De eerlijkheid gebied me om te melden dat precies op het moment dat ik deze brief schrijf Mr Dupont me opbelt (het gevolg van mijn telefoontje van vandaag met Degroote) in verband met onze klachten. Zijn standpunt is, ik heb de problemen doorgegeven aan diegenen die het moeten oplossen en als dat niet gebeurd kan ik daar weinig aan doen. Hij is wel bereid om die mensen nog eens ter verantwoording te roepen maar het gaat allemaal niet vooruit. Wat Mr. Dupont zou moeten doen is de zaken persoonlijk opvolgen maar dat is waarschijnlijk teveel gevraagd in zo'n megabedrijf.Door het allemaal eens van me af te schrijven en met de hulp van Test Aankkoop hoop ik dat er schot komt in de zaak.Hoogachtend,Christiaan Maes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform