Terug

Technische problemen/fraude

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. G.

Naar: Star Casino

08/04/2025

Beste Ik vraag een vergoeding ter compensatie van meerdere technische fouten die mij 6000 euro gekost hebben. We zijn beide bedrijven en weten dat dit niet veel geld is en het probleem zo van de baan kan zijn en dit een klantenservice is. De klantendienst heeft me niet geholpen terwijl er staat neem contact met hen op. Mvg Serena Geerdens

Berichten (1)

S. G.

Naar: Star Casino

13/04/2025

Beste, Ik heb het emotioneel zeer moeilijk ermee dat jullie mij niet via de chat of klantendienst verder helpen terwijl de app dit meermaals aangegeven heeft. Ik voel me er oprecht niet lekker mee dat jullie mij niet geloven terwijl ik de waarheid spreek. U moet zich eens in mijn plaats bevinden… Een jong meisje, ik ga elke week naar de kerk, werk me op als zelfstandige in de zorg en dan geloven ze je niet als je in slaap gevallen bent en je niet gespeeld hebt. Ik wil gerust mijn telefoon inleveren ergens om uit te laten lezen of iets anders doen wat jullie mij opleggen, omdat ik weet dat ik eerlijk ben. Al is het een compensatie schadevergoeding van 4000 ipv de 6000 waar ik recht op heb. Maar ik weet en geloof dat God eerlijkheid laat winnen en dus laat ik het hier niet bij. Hopelijk kunnen we een compromis vinden. Momenteel heb ik de app al verwijderd omdat het sinds toen allemaal mis is gegaan met de technische kant. Mvg Serena Geerdens

Bemiddeling door Testaankoop 26 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform