Terug

Technische probleem met nieuwe motor

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: Ktm

19/05/2019

Beste, i¨k kocht in Maart een nieuwe motorfiets van ongeveer 18000 euro.Bij een een eerste onderhoud hebben ze met een update van de computer de computer laten blokerennfoir fout in de software.Ik heb vragen naar of de motor wel goed is geerprogrameerd.Bij Ktm Belgium reageren ze niet op mijn schrijven.Ik moetmij behelpen bin de dealer fie zegt dat alles normaal is.Ten rade bij een andere dealer van het merk zegt mij dat er software problemen zijn en dat ze mij niet verder kunben helpen op dit ogenblik.Ik gebruik de motor voor woon en werk.Mijn vertrouwen is weg en ik weet niet meer wat ik moet doen....Mef de meedte hoogachting Bruno Smets.Ps het is mijn 6 de motor bij dit merk.en de laatste denk ik.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform