Terug

Te vroege en dubbele tot driedubbele domiciliëring voor eenzelfde product

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. V.

Naar: Avast

10/11/2025

Beste, op 8/11/25 kregen wij weer een mail met de melding dat jullie Avast Cleanup Premium bij ons gaan "verlengen", weer eens veel te vroeg en weer eens met een nieuw, ongevraagd bestel- /abonnementsnummer. Dit ondanks de klachten die wij jullie overmaakten via jullie web-site, via digitalriverireland@interpath.com en onlinestore.en.cs@digitalriver.com (22/05/25 en 27/05/25) en onze (zie bijlagen). Hierop hebben jullie geen enkele keer gereageerd. In bijlage maken wij jullie een overzicht over van de betalingen, dubbele betalingen en zelf tot 3 maal in een zelfde jaar betalen voor eenzelfde 1jarig product. Jullie domicilieerden steeds te vroeg en voor ongevraagde, nieuwe bestel-abonnementsnummers!!!. Deze werkwijze heeft ons vertrouwen in jullie bedrijf diep geschaad. Bij deze eisen wij de sommen terug die jullie gedomicilieerd hebben voor al die ongevraagde dubbele en driedubbele betalingen voor onbekende contract-/bestelnummers. Noteer dat wij bij deze ook alle contractverlengingen opzeggen. We rekenen ook het verder doorlopen van de door ons persoonlijk bestelde, ondertekende en betaalde bestelnummers tot het einde van hun 1 jarig termijn. Vriendelijke groet en nog een prettige dag. Francis Heyckmans, Neerstraat 51, 3150 Wespelaar, Belgium

Bemiddeling door Testaankoop 21 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform